Projectperiode december – april van start

Blog & nieuws

Projectperiode december – april van start

Het Nationaal Energietraineeship leidt een groot netwerk van jonge toptalenten op. Een belangrijk onderdeel van ons traineeshipprogramma zijn de projecten waar de trainees in opdracht van verschillende deelnemende organisaties aan samenwerken. Ze worden hierbij begeleid door o.a. Joop Verhagen, Klaas Sloots, Nanda Ruiter, Hans van der Spek en Frans van Aart die hun kennis en ervaring graag delen met de trainees. De opdrachtgevers zijn deze keer het Ministerie van Klimaat en Groene Groei, DNV, Stedin en D4. Een leerzame periode voor de trainees waarin ze niet alleen hun netwerk verbreden maar ook leren in een multidisciplinair team integraal samen te werken. De resultaten zullen worden gepresenteerd op vrijdag 4 april 2025 in Kanaal 30 in Utrecht.

Wil je meer weten over de projecten waar onze trainees aan werken? KlikĀ hier.

Blog & nieuws Uitgelicht
Projectperiode van start 23 mei 2026
Een belangrijk onderdeel van ons traineeshipprogramma zijn de projecten waar onze jonge talenten in opdracht… lees meer
Julian van Rijn kijkt terug op 2 jaar traineeship 21 mei 2026
Hoe komen we samen verder in de energietransitie? Twee jaar bruggen bouwen tussen belangen. Na… lees meer
Excursie alle lichtingen naar Allseas 5 mei 2026
Op vrijdag 1 mei hebben onze trainees kennisgemaakt met Allseas en het schip genaamd Solitair.… lees meer
Inhoudelijke workshop Netcongestie door Krachtwerk/Leanne Gijsbertse 12 april 2026
Het wordt steeds uitdagender om transportcapaciteit te verkrijgen bij netbeheerders en dit probleem doet zich… lees meer
1e editie Nationaal Energiepodium een groot succes 4 april 2026
Het Nationaal Energiepodium is een samenwerking tussen NVDE, EnergiePodium en Nationaal Energietraineeship. Een prachtig evenement… lees meer