Gastspreker: Van het gas af?

Blog & nieuws

Gastspreker: Van het gas af?

We werken met elkaar toe naar een CO2 arme maatschappij in 2050. Dat gaat ons allemaal raken. Het beleid van de overheid is erop gericht dat alle huizen “van het gas af” gaan. Onze gastspreker, Marco Bijkerk, Manager Innovative Technologie bij Remeha deelt zijn visie met ons en gaat in op vragen als: Waarom willen we dit? Hoe en wanneer gaan we dit doen? Wat is het alternatief? Wat zijn de kosten en wie betaalt het? Wat zijn de uitdagingen?

 

Zorg dat je erbij bent! Datum vrijdag 15 Mei, tijd van 16.15 tot 17.30 incl. virtuele borrel.

Blog & nieuws Uitgelicht
Projectperiode van start 23 mei 2026
Een belangrijk onderdeel van ons traineeshipprogramma zijn de projecten waar onze jonge talenten in opdracht… lees meer
Julian van Rijn kijkt terug op 2 jaar traineeship 21 mei 2026
Hoe komen we samen verder in de energietransitie? Twee jaar bruggen bouwen tussen belangen. Na… lees meer
Excursie alle lichtingen naar Allseas 5 mei 2026
Op vrijdag 1 mei hebben onze trainees kennisgemaakt met Allseas en het schip genaamd Solitair.… lees meer
Inhoudelijke workshop Netcongestie door Krachtwerk/Leanne Gijsbertse 12 april 2026
Het wordt steeds uitdagender om transportcapaciteit te verkrijgen bij netbeheerders en dit probleem doet zich… lees meer
1e editie Nationaal Energiepodium een groot succes 4 april 2026
Het Nationaal Energiepodium is een samenwerking tussen NVDE, EnergiePodium en Nationaal Energietraineeship. Een prachtig evenement… lees meer